iulie 22, 2009

Ce ne mai place să ne legăm

Sunt prieteni cărora le pierzi urma dacă se opreşte lumina. Sau dacă dispare internetul. Prietenii de la centrele de joacă virtuală, unde mi-am bagat doar nasul şi iată că am rămas să mă uit. Mi-a dat şi mie un oarecare o leapşă, o lopăţică, un comentariu, hai de te joacă cu mine! Ba cu mine!

Nimeni nu ridică două degete.
Se îndrăzneşte, se rup cu sârg intimităţile, se arată: pe sine, cu degetele, cu limba, plăcerile, durerile, ceilalţi. Ceilalţi sunt prietenii care (zău că se întâmplă!) nu au, nu vor şi nu stau pe nicio bancă pixelată din locul de joacă virtual, unde e aşa de plăcut şi igienic. Nu-i interesează. Vor altceva. Ei ştiu când răsare şi apune soarele, când e varătoamnaiarnafrigcaldfrumos afară, fără free access la share thoughts.

Bonding. Bondage.
Mai întâi zâmbim de unii singuri, apoi ne faci tu să zâmbim. Vrei nu vrei. Şi, de cele mai multe ori, vrei. Îţi place acolo. Te muţi acolo. Nu? Dacă ai putea! (şi ironic şi aspiraţional)

Nu sunt inversă. Sunt şi eu acolo, cu temeri moderne: o pană gravă de curent, un conflict de IP-uri, mereu citind pe Wiki de parcă s-ar naşte în fiecare zi legende, mereu verificând ce e nou, cine e nou, cum să fii cât mai nou. Dar sunt cuminte. Mă documentez şi, sub nicio formă, nu încerc să mă autodepăşesc online. Şi cel mai bine ştiu să nu fiu eu.

4 comentarii:

  1. aoleu, tu nu eşti major! kinky :))

    uite cum e treaba: eu nu fac schimbi de linkuri, le afişez doar dacă îmi plac foarte, foarte mult. adică, mult, mult. mult de tot.

    iar bannere, după cum vezi, nu ţinem! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. periculos in lumea virtuala, unde multora le place sa nu fie ei, so mai greu poti numi prieten pe cineva despre care nici nu sti cum exista, dar nu intind paturica prea mult, ca nu vreau sa se inteleaga gresit. am si eu multi oameni de simpatizat prin caile virtuale, care-mi sunt dragi si de ale caror ganduri ma agat, urmarindu-le si impartasindu-le cu ale mele. drag am gasit si de gandurile tale si o sa mai poposesc pe aici. a la prochaine!

    RăspundețiȘtergere
  3. joaca-te si cu mine! eu aduc nisipul si tu lopatele si galetuse.
    hai, ca s-a anuntat soare azi. maine.. nu

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonim23:47:00

    Da, rămân foarte mulţi oameni fără prieteni dacă se cumva se opreşte lumina sau curentul...

    Dar de ce ţii tu să precizezi că nu eşti inversă ? Şi dacă tot veni vorba de asta, ce fel este o pisică inversă ? LOOOOL

    RăspundețiȘtergere